2009. április 23., csütörtök

lakitelek

A hét elején 1/2 hivatalos látogatást tettem Lakiteleken, mely mint a tábla is hirdeti európai falu és ott minden sarkon Európa épül. A település kongott az ürességtől és csak a Tisza hídon láttam egy csoport szorgoskodót.

Mint később kiderült, ezek egytől-egyig járulék és adóbefizetést elkerülő feketemunkások voltak. Rejtett kamerával dolgoztam ezért sikerült lencsevégre kapnom a napon henyélő, semmittevő polgárokat akik közeledtemre gyorsan eltűntek és így nem tudtam feltenni nekik a kérdést, ők mivel járulnak hozzá az európaépítéshez.

Titkos találkozóm volt a helyi "törpeminoritás" egyik képviselőjével is aki elárulta, úgy elnyomják őket, hogy nincs esélyük sem a növekedésre.

Biztos ami biztos, távozás közben még jól megnéztem a táblát, melyen ez állt. ITT EURÓPA ÉPÜL!

Nincsenek megjegyzések: