2010. szeptember 11., szombat

ima

DR. ANDRÁSFALVY BERTALAN művelődési és közoktatási miniszter: ... Hadd tegyem hozzá, hogy gyakran humorosnak tűnő megjegyzések mélyen sértik az alkotmányosságot ebben a tekintetben. (Taps a jobb oldalon és középen.) Hadd tegyem hozzá, hogy amikor a kereszténydemokrata oldalról valamilyen vallásos vagy az egyházzal kapcsolatos megnyilvánulás hangzik el, akkor itt mögöttem a frakcióvezető (Orbán Viktor) elkiáltja: imához, vagy énekeljük el a Himnuszt. Ezek lehetnek számára humor, de ezek azok az alkotmánysértő dolgok, mikor valakit meggyőződése és értéke szerint gúnyolunk....

Parlamenti napló: 180. ülésnap (1992.02.25)

... ÉS LŐN :(

1 megjegyzés:

Bélabátyó írta...

Én, aki a mennyekben vagyok, Szenteltessék meg az Én nevem,
Jöjjön el az Én országom,
Legyen meg az Én akaratom,
Amint Alcsúton,
Úgy Felcsúton is...
:)