2011. március 2., szerda

a legrosszabb nap

Ilyen rondán még nem indult március. Minden évben ezt a hónapot várom a legjobban és többnyire meg is van az eredménye. Most viszont már a reggel el lett rontva. Mostanában, ha csönget a postás az nem jelent jót. Így történt most is. Ez a levél (Apeh-től jött)még nagyon sokba fog nekem kerülni. Ezután megérkezett a másik levél. Nem postás hozta. Az e-mailben arra kértek, hogy az aerobikos hölgyet rajzoljam újra terpeszben, csípőre tett kézzel. Azért küldök mindig vázlatot előre, hogy az ilyen újrarajzolásokat megspóroljam. Úgy látszik sokszor ez is kevés. Mindegy, újra rajzoltam. Még be sem fejeztem, és úgy elkezdtek fájni az ujjaim, hogy majdnem eldobtam a cerkát. Közben szétdurrant egy villanykörte és zárlatot okozott. Sötétbe borult minden. Most jól kipanaszkodtam magam, a kezem valami fertelmes szagú ázsiai krémmel kenegetem és várom, hogy vége legyen a napnak.


Nincsenek megjegyzések: