2012. február 20., hétfő

az álom én vagyok

Álmosan ébredtem. A felmelegedésre fogtam meg a frontokra, mint mindig. Miután a naptáron megpillantottam, hogy ma, február 20-án Álmos napja van, mindent megértettem és visszafeküdtem aludni. Álmodtam. Álmomban előjöttek régi képek, melyek megvilágították elmémet. Persze csak az álomban. Azért hozom nyilvánosságra, mert ez a felemelkedésünk, a válságból való kilábalásunk záloga. Az első kép, ami bevillant egy régi rajzom képe volt.

 Már vagy húsz éve kidolgoztam az unortodox autógyártás módszerét. Akkor elakadtam, mert a fejlesztésre nem találtam meg a megfelelő technológiát. Vak voltam. Ott volt a szemem előtt. Ez az álom kellett hozzá, hogy a két unortodox eljárás egymásra találjon. Szabó Joe barátom közel fél évszázada megalkotott módszere. A növekedés is megoldott tehát.

Ez még mind semmi. Álombéli záróképem egy hatalmas kígyóuborka volt, melyhez úgy tapadtak a kis csemegeuborkák, mint anyakocához a szopósmalacok. A mezőgazdaság is meg van mentve. Álmomban.

Nincsenek megjegyzések: