2012. december 2., vasárnap

kazo

Idén korábban jött a mikulás és nem szánon, hanem unortodox módon az éteren át. Joviális külseje, szakálla minden rendben volt, csak az egészsége meg a neve nem. Azok megváltoztak. Fél órán keresztül sorolta a súlyosabbnál súlyosabb egészségi problémáit és még tovább is mondta volna, de félbe szakítottam.- Figyelj! Ma búcsúztatják a Lehoczki Karcsit! - Itt elakadt a szava. A télapó megjelenésű Kazo Kanala megrendült. Innentől csak arról beszélt, hogy az általunk összegyűjtött kiállítási anyag kikerült Egyiptomba még időben, hogy elérje a káoszt. Most aztán semmi hír. Megnyugtattam, én is pont így jártam Iránnal. Amint kiért a gyűjtemény, a szervező emigrálni volt kénytelen. Mindenki nevében jobb egészséget kívántam neki és szebb jövőt. No nem olyat mint a rosszabbik.

Nincsenek megjegyzések: