2008. április 17., csütörtök

szenvedély


Mindennek ellent tudok állni, kivéve a kisértést- mondja a falfirka. Mindig ez jut az eszembe, ha a közelemben valaki rágyújt. Ha meglátok egy cigarettát már az orromban érzem a nikotintól mocskos hamutartók bűzét. Ezt éreztem, mikor erre a régi vázlatra rátaláltam. Szétdarabolás céljából kórházba kerültem. Van már vagy hat éve. A szomszéd ágyban feküdt Sándor. a láncdohányos. Azt a látványt soha nem felejtem, ahogy az infúziós állványt vonszolva éjjel - nappal rótta a folyosót, és egyik cigiről gyújtott a másikra. Az egész egészségügy ma ilyen. Még mindig nem elég rossz, így hát tesznek róla, hogy még rosszabb legyen. Ez tán még a dohányzásnál is károsabb szenvedély. Tessék erről leszokni!

What's up, doc ?

1 megjegyzés:

Csilla írta...

Bekukkantottam ide,remélem nem zavarok.Csak szeretném osztani a véleményed! Igenis nem kellene dohányozni! Te sohasem dohányoztál?
Üdv.: Carmen