2008. október 16., csütörtök

őrségváltás meg más

Ez volt az egyik "legmegrázóbb" ( az éppen aktuális földrengést csak hallottam, nem éreztem) élményem, mivel a buszokra felkászálódó embertömeg az utolsó pillanatban vette észre, hogy jön a váltás ezért hát senkit nem kímélve taroltak át egymáson nehogy lemaradjanak az élményről. Én valószínűen egymás voltam, mert majdhogynem alul maradtam.

örségváltás görög módra from Joe Békési on Vimeo.

A kiállításról marabu elírt majdnem mindent előlem. Azt az egyet nem említi, hogy szinte megdermedt (lásd kép) a marabu fal láttán, olyan kellemesen volt adjusztálva.


Repülni jó, repülni szép. Hamarabb értem vasárnap Athénbe mint ma a tömegközlekedést igénybe véve Budára.


A legjobb az egészben azonban a leszállás.


landing from Joe Békési on Vimeo.

Megpróbálkoztam egy éjjeli felvétellel a kivilágított Akropoliszról. Ilyen jó elrontott felvételem még nem volt.


Nincsenek megjegyzések: