2010. február 2., kedd

antiszemita

"Láttam, élveztem, örültem és megtiszteltetésnek tekintem hogy nagyhírű izraeli kollégája alá, közvetlenül utána gratulálhatok. Joel Alon, Izrael nagykövete." Ez a bejegyzés állt a kiállítási emlékkönyvemben közvetlenül Shmuel Katz kollégám jegyzete után. Alon úr több kiállításomat is megtisztelte és amikor távozott posztjáról, kollégái velem készíttették el a búcsú karikatúráját.


Újpest díszpolgárává avatta. Ez tíz éve történt. Mi van ma? Már ki sem merem tenni a lábam. Jön a fűtésszerelő és még két mondatot sem váltunk, máris zsidózik. A rágcsálóírtóval beszélgetek, ki meglátott egy rendszámot az utcán és máris kilincs orrokról kezdett hadarni. Sorolhatnám élményeimet, hiszen a net-ről már nem csak csurog, de ömlik a gyűlölet. Igazságtalan és elvakult lennék, ha csak az egyik oldalt látnám hisz jómagam is kaptam hasonló stigmát. A Palesztin menekült táborok elleni támadások után rajzot készítettem a madridi találkozóról. Egy izraeli olvasó engem is le antiszemitázott és Szaddam Husszein tanítványának nevezett.


Mikor a blogom indítottam, azt írtam: egy dolog van amit gyűlölök, és az a gyűlölködés maga. Ez ma sincs másként, bármerről érkezik.

Nincsenek megjegyzések: