2011. augusztus 25., csütörtök

jó napot

Carpe diem, boys!- mondta a tanár lelkesen tanítványainak a holt költők társaságában! Mennyire igaza volt, van! Meg kell ragadni a napot, élvezni a mát! Mikor reggel kinyitjuk a szemünket, többnyire magunknak is azt kívánjuk, legyen jó a napunk. Ezért azonban tenni is kell. Ha ébredés után mindjárt rávetjük magunkat a médiára, az máris elront mindent. Ma reggel mikor rápillantottam a naptárra mondhattam volna csütörtököt is, de nem! Elhatároztam ha törik, ha szakad jó napom lesz. Kimentem a kertbe a bográccsal, begyújtottam és megalkottam egy lecsót. A szabad tűzön készült étel mindig jobb mint a konyhai. A kaja is imádja a szabadságot! Míg rotyogott, hintáztattam magam a függőágyon és néztem hogyan veszekednek a galambok. Ők nyilván ma nem akarták jól érezni magukat. A hőmérő szalad felfelé. Lehűtöttem magam, megízleltem a lecsót. Még mindig jól érzem magam pedig már tíz óra is elmúlt. Gyorsan leírom ide, hogy az élmény megmaradjon és keresek hozzá valami illusztrációt az archívumomban. Megvan! Mit is kívánhatnék ezek után. Legyen egy jó délutánom!


Nincsenek megjegyzések: