2008. január 25., péntek

História


Nem is hiszem el, hogy már 15 éve annak amikor a munkanélküliségtől elkeseredve és egyben feltüzelve új kifejezési formát kerestem. Még nagyon gyerekcipőben járt a számitógépes grafika és a fiam segitségével - ki akkor épp az egyetemen foglalkozott a digitális képfeldolgozással - kidolgoztuk azt az eljárást amit ma már programok segítségével bárki meg tud csinálni. Nos, ez akkor innovativ volt én viszont inkább publikáltam a technikát, mint levédettem. Nem bánom, hisz évekig sikeresen használhattam és nagyon sok nemzetközi kapcsolatot, ismertséget ennek köszönhetek és különben is olyan vagyok, ha van egy kis pénzem azt inkább ellopatom :) . A WittyWorld oldalán még ma is megtalálhatóak azok a valutakarikatúrák melyeket a lap kért az eljárás demonstrációjaként, sőt erre a célra megkaptam a magazin belső dupla oldalát. Van egy magyar politikai közszereplő (politikust direkt nem mondok) aki állandóan latin idézetekkel villogtatja elképesztő műveltségét. Most én is ezt teszem :) . Sic transit gloria mundi.

Here I remember how I began a new life with a brand new technic . If you are interesting about this innovation, you can find the article about it here.

Nincsenek megjegyzések: