2008. január 31., csütörtök

Kid /PleaseDrawMe 5

kid Megbántottam Kid Cardonát, pedig nagyon jó fejnek tartom. Mint már korábban is utaltam rá, van egy közösségi oldalunk, hol mindenki rajzol mindenkit, meg aztán szakmai ötletekkel és egyébb marhaságokkal fáraszthatjuk egymást. Nos ez a texas-i mescelero apacs, aki vietnami veterán, fedett narkózsaru meg tudja a fene mi minden volt még, elkészítette rólam ezt az opus-t és én nem vettem észre. Ki is fejezte rosszalását, hogy én őtet ignorálom, így azután vezeklésül ide is felteszem, és kérem a bocsánatát nagyfokú figyelmetlenségem miatt. Az igaz, hogy csak egyszer vezettem apám pannóniáját ki mögöttem ült és ahogy bekanyarodtam az utcába el is hagytam szegényt.

Dear ol' chap Kid, forgive me once again. As you see I installed your great cartoon here on my blog and wrote about how fantastic guy you are.

Nincsenek megjegyzések: