2011. március 3., csütörtök

sziporka

Ma csak azért is pozitív leszek. Ha törik, ha szakad. Felhúzom a redőnyt, fehér minden. Sebaj! A fehér szín pont megfelel a tabula rasa-hoz. Ma új márciust kezdek. Kamerát a zsebembe rakom és rögzítem az élet napos oldalát. Az első élményem, kirakták az utcára a kiállítás plakátjait. Nem elég, hogy kirakták, úgy helyezték el, hogy szemet szúrjon mindenkinek.


Mikorra hazaértem, megszületett a sziporka ötlete is. Milyen sziporka? Ma kilencven éves Kaján Tibi bácsi és egy összeverődést szerveznek a háza előtt. Mindenki hozzon magával egy sziporkát, szólt a felhívás. Tibi bácsi 85-ik szülinapjára rajzolt kajános portrémból készített álarcban fogok megjelenni. Nekifogtam, megcsináltam, felpróbáltam. Sziporka kipipálva és még el sem kezdődött a nap.


Nincsenek megjegyzések: