2009. szeptember 17., csütörtök

összemenés

Összementünk tegnap. Találkozót szerveztünk újfent a Csészényi Kávézóban. A szokásos módon a vasutat használtam célom eléréséhez. A Keletinél láttam, hogy más is összement.


Gyalog tettem meg az utat a Krisztinavárosi templomig a kipufogó szagú városon át. A várhegy alagúttól kifejezetten tartottam, mert lassan araszolt a kocsisor. Furcsamód ott volt a legtisztább a levegő. Előttem egy hölgy haladt papírzsebkendőt szorítva az orra elé. Nem tudja mit vesztett. Alig vártam, hogy megérkezzem a Csészényibe, melynek békebeli hangulata és a hideg sör kiűzte belőlem a város és az út összes kínját. Az összejövetel kis létszámú de meglepő összetételű volt. Azt tudtam, hogy Lehoczki Karcsi barátom (ki már nem legelteti a kistehenet) ott lesz de az, hogy a Szmodis Imi is ránk talál erre nem számítottam.


Ez a rövid kis videó jegyzőkönyv a bizonyítéka, hogy a hangulat remek volt. Ezt a posztot azok számára jegyzem, kik távol maradtak. Sajnálhatják.


Nincsenek megjegyzések: