2010. január 15., péntek

utinfo


Reggel kocsiba ültem vásárlás céljából. A buszmegállókban emberek dideregtek. Alig haladtam egy keveset mikor a látvány úgy meglepett, hogy elfeledtem kikerülni a soros kátyút. Egy busz jött velem szembe. BKV busz. Először megijedtem, hogy egy sztrájktörővel futottam majdnem össze de aztán megnyugodtam. A jármű üres volt és nem állt meg sehol. Hál istennek nem sztrájktörő. Az emberek a megállóban dideregtek tovább. A soron következő kátyúkat már kikerültem. Az élet, mint én, ment tovább.

2 megjegyzés:

Zsoldos Péter írta...

Na jó, jó de hogy kötöd át ezt Jelcinhez. Vagy csak én gondolom a roki horror BKV inspektrot annak?!
Bite schnell infó :)

Békési Joe írta...

Tök 1szerű. Sérült Jelcinimitátor ki másodállásban BKV ellenőr üldöz 1 elszabadult buszt, mely nem akar sztrájkolni.