2012. május 31., csütörtök

kisbolygó

Tudományos szenzáció? Átverés? Az egész úgy kezdődött, hogy Kádár Jánosnak mobil szobrot állítottak és erről eszembe jutott a krumplileves valamint, hogy elfogyott a kamrából a burgonya. Öntudatos állampolgárként a hazai gazdaságot támogatandó nem a multihoz hanem a piacra mentem feltölteni a készletet. Egy kedvesnek látszó brókert (régiesen kofa) megkértem, válogasson szép, egészséges gumókat mivel nem csak a testemet, de a nemzeti büszkeségemet is táplálnom kell. A legfontosabb a bizalom. A konyhában nekiláttam a hámozásnak és az épnek látszó héjazat alatt rothadásokat és randaságokat találtam, így nem csak hámoznom, vájkálnom is kellett. Az eredmény siralmas. Mintha egy kisbolygó övezetbe kerültem volna, körbevettek a fura , kráteres maradványok. Holnap elmegyek a multihoz.

Nincsenek megjegyzések: