2009. február 23., hétfő

123 Manmohan Singh

Amikor egy ismeretlen indiai karikaturista megkért, rajzoljak portrét Manmohan Singh miniszterelnökről, félvállról vettem a témát és csak egy összecsapott vázlatot küldtem. Már bánom. Az ilyen felkérések sokat jelentenek a nemzetközi kapcsolatok építésében. Ahogy a résztvevők listáját néztem, nem sok külhoni névvel találkoztam. A jövőben jobban oda fogok figyelni az ilyen megkeresésekre. A portrét utólag egy kicsit átgyúrtam. Legalább valami gag legyen benne :)

PS: Csak úgy szórakozásból beraktam a szöveget a Google fordítógépébe. Ezt dobta ki:)))

When asked by an unknown Indian cartoonist, draw portraits miniszterelnökről Manmohan Singh, took the matter lightly, and only a rough-and-sketch sent to you. Already mind. Such a lot of requests for the construction of international relations. As I looked at the list of participants is not met in many külhoni name. In the future, I will listen more to such requests. The portrait of a little post-átgyúrtam. At least there should be a gag:)
Ha már itt tartok, akkor néhány részlet a KISGÖMBÖC című mese oda-vissza fordításából:

Kis-zsírsavak

Miután a világon, még az Óperenciás-tengeren túl, egy szegény ember és egy szegény asszony. Ha három lánya és egy kis disznó. Amikor a disznó már jól meghizlalták, vagy azt mondják, hogy két ujja a háton és a zsírt, megölték. A hús betöltve a füstöt, és a zsíros felkötötték a gerenda a padláson, a szelemenre. Ötőjüknek csak egy kis sertés hús, mint eperszem. Már az orja, nyúl, feje mind elfogyott. Miután a zsíros ráéhezett a szegény asszony, a legidősebb lányának mondja:
- Állj fel, kislány, a tetőtérben, a szelemen gerendáról egy kicsit zsíros, a szakács.
Én fel neki, hogy a padláson, mint a szelemenről akarjuk csökkenteni a zsíros, de én azt mondom neki:
- Hamm, mi bekaplak - Én nem viccelek, de tényleg volt.
Watched, várja meg lent a gömböccel ugyan ezt. De a bizalom nem telt el. Azt mondja a nő, akkor a középső lányának:
- Állj fel, kislány, a néni, utána beszélgetni, hogy a kis zsíros.
Vissza a többi lány, szétnéz a padláson, de nem látom sehol nénjét. Ez megy tovább a kémény, és azt szeretné, hogy csökkentsék a kis zsíros, de azt mondja neki:
- Nem nyelt el a nénit, Hamm, bekaplak te! ...

... - Már három lányok apjostól-anyjostól, és a kasza egy csoport katona vett regement, Hamm, bekaplak te!
De amint akartam egy kicsit zsíros, a bécsi hadsereg kést ragadtak a szájában, majd a kihasította. Özönlött Az egyetlen kiút a sok-sok embernek a hadsereg. Aztán mindenki ment a saját vállalkozását: egy kis zsíros árokparton kirepedve a bal oldalon.
Ha a kicsi kis kanász zsíros bicskája Bécs hasította nem az én kis mese lehet, hogy már!

Nincsenek megjegyzések: