2009. február 2., hétfő

ufó



Megtettem ami eddig nem volt szokásom. Hosszabban reagáltam egy Tóta W. blogot követő kommentözönre. Megtettem, habár az ufókban magam sem hiszek, de a látottak elgondolkoztattak. A következő bejegyzést írtam:

Nem hiszek ítíben, bigfútban sőt még a loknesziszörnyben sem. Ezt azért bocsájtom előre, hogy amit láttam barátaimmal, az sem győzött meg. Viszont láttunk valamit, ez tény. Úgy 15 évvel ezelőtt egy nyári éjjelen a tiszta csillagos eget bámultuk az ardennekben, Biévre város közelében. Feltűnt egy lassan mozgó nagy csillag, ami akár egy műhold is lehetett volna.Több mint fél órát követhettük a mozgását.Azt érzékelni lehetett, hogy nagy magasságban volt és csak a méretében különbözött a csillagoktól. A mozgása viszont meglepő volt. Egyenletesen haladt, majd ugrott egyet hol jobbra, hol balra, hol előre, hol hátra. Sokszor egész nagy távolságokat is. Nem akartunk hinni a szemünknek. Olyan volt, mint gyerekkorunkban a tükörrel falra vetített fény, melyet hirtelen el lehetett mozdítani, így soha nem kaphattuk el. Nos ezt mi láttuk, tapasztaltuk. Eddig bárkinek meséltük, nem hitte el. Így most sem várom.

Még hozzáteszem, hogy azóta baráti körben szállóigévé vált ha valaki össze-vissza mászkál - zigzagol mint egy ardeni ufó.
PS: A másnapi "Le Soir" arról írt, hogy ufó tevékenységet észleltek az ardennekben, tehát nem csak mi láttuk. Jellemző viszont a reagálásokra a következő komment.

ratatüj 2009.02.02.
@kartunboj: én elhiszem neked. már csak azért is, mert nem próbálod azt mondani, hogy márpedig ufót/istent/stb-t láttál.

amúgy meg nem tudom, mit szívtatok, de kérek én is ;-)

Nincsenek megjegyzések: